Noticies

Comunicat del CMX davant la sentència del procés

• CMX

El Centre Montserrat-Xavier des de sempre s’ha caracteritzat com una entitat on volem inculcar a infants i joves valors com la tolerància, la solidaritat, la llibertat i el respecte entre individus, i coneixedors del paper que tenim els i les monitores en l’educació dels nostres infants i joves, sempre hem intentat predicar amb l’exemple.

L’Assemblea del Centre, conformada per més d’una cinquantena de monitors i monitores, som exemple de pluralitat ideològica i de posicionaments polítics molt diversos, però sempre respectant els valors que tenim per bandera a l’hora de dur a terme la nostra tasca educativa.

És per aquest motiu, i per respecte a la centenària història del nostre Centre, que no podem fer altra cosa que condemnar enèrgicament i fer públic el nostre rebuig a la sentència 459/2019 que avui ha notificat la Sala Segona del Tribunal Suprem.

Des del Centre també volem que comprengueu que els monitors i monitores, sent actors compromesos amb el barri i la realitat social que ens envolta, volem ser part activa de les reivindicacions i mobilitzacions que es duguin a terme en les properes hores i propers dies, pel que aquesta setmana pot ser que les activitats pateixin alguna variació, o fins i tot, cancel·lació.

Us demanem que estigueu atents i atentes a les xarxes socials, que és per on us comunicarem què farem o deixarem de fer.

Centre Montserrat-Xavier

Comments are closed.